tiistai 18. tammikuuta 2011

Randomnes

Vanha kuva


Ette voi uskoo kuinka väsyny mä oon!! Teen edelleen pitkää kouluhommaa, ja siinä vielä läksyt päälle, ja torstain matikankokeeseenkin pitäis ruveta lukemaan... Ja inhottavinta tässä on vielä se että kaikki jutut on laitettu päällekkäin! Opettajat jotenkin juonii opettajanhuoneessa miten saada oppilaat saamaan monen viikon stressin, tai itsemurhayrityksen! oikeesti!
En malta odottaa lukioon menoa, siitä vasta lystiä tulee! Muttan onneksi MINÄ en stressaa niinkään paljon, vaikka pitäisi repiä hiuksia päästä pois stressistä!
- Pitäisi kirjottaa yli viiden sivun teksti intiasta (4 sivua tehty, pitää olla valmiina perjantaina)
- historiassa viiden sivun teksti marthin luther kingistä (0 sivua tehty, 2 viikon päästä pitää olla valmis)
- suomessa 2 sivun teksti jsotain laulusta keksiä oma tarina (torstaiksi)
- läksyt (joka päivä)
- torstaina matikankoe
- kemiassa pitäis kirjottaa 5 sivuu jostain metallista (??)
 AAAAHH, nyt elämä on kyllä niin ihanaa... ja muistakaa (treenit joka päivä) <3

eli bloggailu saa hieman odottaa pari viikkoa, yritän kyllä laittaa jotan, ehkä viikonloppuna  :)
-

1 kommentti:

  1. kerranki SÄ oot kateelline MULLE ku mä oon aina sulle kateelline kaikest :-D niii no en osaa viel sanoo pääsenkö, mut voi olla ;-) kerron huome

    VastaaPoista